Premda je osjećao ogromnu odgovornost da li će svojom prvom režijom uspjeti da opravda svoja i očekivanja publike zbog umjetničkog staža dugog pola vijeka, Voja Brajović je bio sjajan u ulozi profesora i ulozi reditelja, a Sergej Trifunović, kao robijaš vjernik koji na početku komada spašava profesora ateistu još jednom je pokazao raskoš svog talenta.
“Meni je stalo do toga da se ovaj tekst Kormaka Makartija približi publici, da bude živa riječ. Razmišljao sam ko će da igra, da li će to biti predstava koja počinje tako što se otvara zavjesa ili je to nešto što uključuje publiku kao aktivne učesnike. Shvatio sam da ukoliko bih to rekao nekom reditelju, da bih mu nametao ideju , onda sam riješio da ja to realizujem i odaberem onoga ko će da me prati, ko ima taj višestruki dar i harizmu, zato sam odabrao Sergeja Trifunovića“, kazao je Brajović nakon izvođenja predstave.
Istakao je da su to uradili sa zebnjom kako će biti primljeno i sada kada igraju 45. predstavu, "mi je igramo kao premijeru, sa istom zebnjom", rekao je Brajović.
Trifunović je kazao da se ambijent Zetskog doma savršeno uklopio u ovu priču.
“Mnogo je bitnije šta se desi publici nego šta se desi likovima. Ja ne volim da publika sa moje predstave izlazi ista, kao da se ništa nije desilo. Mislim da ova predstava počinje u glavama ljudi onoga momenta kada se završi...Meni je ovaj prostor idealan za ovu predstavu zato što je intiman, sve se čuje i sve je kao na dlanu”, kazao je Trifunović.
Nakon beogradske premijere Voza krajem prošle godine, srpski mediji okarakterisali su ovaj komad kao kulturni i scenski događaj prvog reda, a predstava je od tada odigrana više od 40 puta. Na sceni Zetskog doma nakon sinoćnjeg izvođenja biće, zbog velikog interesovanja publike, odigrana još jednom večeras.
Nakon „Voza“ , Kraljevski Teatar nastavlja MIT festival Hibridnim dramama, koje predstavljaju master class.
Reditelj Diego de Brea imaće radionice sa glumcima - Srđanom Grahovcem , Dejanom Ivanićem i Markom Todorovićem , a tema je slobodna adaptacija Jovane Bojović po komadu "Slobodno vrijeme ili tamno je svijetlo ", italijanskog pisca Gian Marie Cerva.
Riječ je o otvorenom procesu stvaranja dramskog teksta i njegove scenske postavke pred publikom i studentima, a Zetski dom je nagrađen za ovu ideju od Alliance Shtiftung Fonda. Masterclass je otvoren za sve zainteresovane za proces stvaranja.
Komentari