Pobjednik ovog Hakatona je Laboratorija Interaktivnih umjetnosti FDU Beograd, drugo mjesto pripalo je timu Vitez i gusari, takođe iz Srbije, a treće mjesto je pripalo timu iz Crne Gore, WeAR Real.
Najbolji tim dobio je nagradu od 3,000 eura koju je obezbijedila Societe General Montenegro banka.
Drugoplasirani tim je dobio nagradu u iznosu 1,000 eura, čiji je sponsor kompanija SAGA CG, dok je treće mjesto osvojilo telefon Huawei P20, koji je obezbijedio Crnogorski Telekom, saopšteno je.
Kako se navodi, takmičilo se ukupno osam timova - tri iz Srbije (Vitez i gusari, Laboratorija Interaktivnih umjetnosti FDU Beograd i Digital Doctors), jedan iz Bosne i Hercegovine (ETFIS), dva iz Makedonije (Inellipse i Semos Innovation Team) i dva iz Crne Gore (Full Stack Development i WeAR Real). Učesnici predstavljaju uglavnom iskusne ljude u programiranju. Mnogi od njih su već učestvovali na Hakaton takmičenjima u svojim zemljama, regionu i šire, dok su pojedini i višestruki pobjednici istih.
Ivica Tatar iz Logate je naglasio da je šesti Hakaton bio još bolji od prethodnog.
„Ostvarili smo vrhunsku saradnju sa Porto Montenegro. Izašli su nam u susret, radili smo sa njima, i sama tema ovogodišnjeg Hakatona je bila vezana sa idejom da mi iz IT svijeta pomognemo Porto Montenegro da na neki način poboljša i približi svoj način poslovanja svojim korisnicima. Hakaton forsira inovacije, one su nam na prvom mjestu, druga stvar je izvodljivost i tehnička kompleksnost, a na trećem mjestu je kako je izvršena prezentacija – sve to je žiriju najvažnije u donošenju odluke, a glasala je ove godine i publika“, kazao je Tatar.
Svi Hakatonci su unaprijed znali da je ovogodišnja tema kreiranje IT rješenja za Porto Montenegro sa elementima VR/AR tehnologija i mogli su do juče razmišljati o interesantnim konceptima, hardveru, softveru, korisničkom iskustvu i upotrebljivosti potencijalnog rješenja. Međutim, tek su na otvaranju dobili detaljne informacije i materijale koju im služe kao inspiracija. Domaćin je omogućio takmičarima da se upoznaju sa poslovanjem marine, popričaju sa zaposlenima i na taj način dodatno oblikuju svoju ideju, kao i dobiju povratnu informaciju o njenom kvalitetu. Hakatonci mogu iskoristiti sve što tehnologija danas dozvoljava i napraviti nešto što može pomoći poslovanju Porto Montenegra.
I ove godine, kako se navodi, organizatori su zadržali koncept trodnevnog trajanja takmičenja, sa željom da dobiju što kvalitetnija rješenja. Ukoliko rješenja hakatonaca pokažu ozbiljan biznis potencijal i primjenljivost, crnogorska marina je spremna da podrži dalji razvoj najboljih. Takođe, pobjednici će dobiti priliku da predstave svoje rješenje na „ Spark.me“ konferenciji, u revijalnom dijelu Startup takmičenja, pred iskusnim ljudima iz svijeta IT-a i biznisa.
Komentari