Izložene su 62 skulpture, nastale od 1959. do 2012. Kao dodatak kasnijim radovima, biće izloženi radovi na platnu. Na postavci izložbe radio je znameniti arhitekta Frank Geri.
zučivši zanat u Njujorku i Los Anđelesu, Ken Prajs je odlučio da prevaziđe tradicionalni rad s glinom. Počeo je od apstraktnih formi i jajolikih skulptura koje su postale njegov zaštitni znak. Zatim je počeo da izrađuje seriju šoljica koje su obilježene raznim metamorfozama.
Početkom 1970-ih, umjetnik se preselio nadomak države Nju Meksiko i oduševio se meksičkom tradicionalnom keramikom.
70-ih je izrađivao seriju geometrijskih apstraktnih skulptura, bojanih i glaziranih. To je bio vrlo komplikovan i dugotrajan proces jer su skulpture zahtjevale mnogo slojeva glazure.
Zatim je došao do skulptura poput "Big Load" koje izgledom podsjećaju na čudne i nadrealne meteorite ili stijene. Od 90-ih do kraja života radio je na seriji skulptura sa suptilnim erotičnim podtekstom, koje su zahtjevale i do 70 slojeva boje kako bi dobile savršenu teksturu, kao na primjer "Hunchback of Venice" i "Balls Congo".
Pred kraj života razvio je fascinantan efekat glazure i prelive u duginim bojama, ali i refleksiju kroz eksploziju šarenila. Takva je njegova apstraktna skulptura "Zizi" (2011.).
zložbu u Metropolitenu organizovao je muzej savremene umjetnosti LACMA iz Los Anđelesa, gdje je izložba prikazana prošle jeseni. Paralelno se u njujorškom muzeju "The Drawing Center" organizuje "Ken Price: Slow and Steady Wins the Race" i biće posvećena njegovim radovima na platnu.
(Izvor:RTCG)