Prvo što zapadne za oko pri proučavanju rada ove umjetnice je skulpturalna geometrija.
Ja sam umjetnik koji spaja umjetnost i matematiku. Moji radovi uključuju tri glavna aspekta – simetriju i balans, početak i beskonačnost i potragu za ljepotom i geometrijom.
Danas su se, zahvaljujući dizajnerskom studiju MGX i 3D tehnologiji, materijalizovali mnogi od njenih radova - u vidu lampii ili rasvjetnih tijela. Tako tri lustera Flame, Quin i Torus postoje u jednoj sasvim drugoj dimenziji. Proces rada je postepen. Najprije umjetnica stvara koncept, crta skice i spaja konstrukciju od plastelina. Nakon toga u CAD programu digitalno stvara model.
U željeni objekt se ideja pretvara uz pomoć 3D printera koji metal oblikuje u željenu formu, a zatim spaja djelove s visokim temperaturama. Kada je metal gotov Grosmanova ga poravnava, brusi i polira kako bi dobila željeni rezultat. Na taj način dobijeni su predivni objekti koji se igraju svjetlom i sjenom i podižu atmosferu svakog enterijera.
(Izvor:RTCG)