Osmoro učenika u RS povrijeđeno zbog izazova sa Tik-Toka

Osmoro učenika u RS povrijeđeno zbog izazova sa Tik-Toka

Osmoro učenika osmog razreda Osnovne škole “Desanka Maksimović” iz Stanara u Republici Srpskoj povrijedilo se u jednom od izazova sa Tik-Toka “krvavi novac”, kada se između prstiju šaka stavljaju kovanice novca kako bi se vidjelo ko će duže da izdrži pritisak.

„Učenici su, u skladu sa postupcima, upućeni na savjetodavni rad sa pedagogom, odnosno sa disciplinskom odgovornošću koji takav prekršaj nosi, ali cilj nije samo kazna za te učenike već da shvate šta je za njih ispravno, a šta pogrešno“, rekao je u Tesliću direktor Osnovne škole “Desanka Maksimović”.

On je upozorio da se fizičko nasilje preselilo na internet i društvene mreže, a da je multisektorski tim ove škole sproveo istraživanje i utvrdio da je 76 odsto učenika u predmetnoj nastavi koji imaju društvenu mrežu Tik-Tok učestvovalo u jednom od izazova. Ristić je upozorio i da je istraživanje ukazalo da više od 90 odsto učenika koristi Jutjub, koji nije namijenjen djeci.

Ministarka prosvjete i kulture Republike Srpske Željka Stojičić poručila je da je bezbjednost i prevencija nasilja u školama potreba s obzirom na sve prisutniju pojavu vršnjačkog nasilja na koje treba pronaći adekvatan i stručan odgovor.

Izvor M portal

Komentari

Komentara: (0)

Novi komentar

Komentari objavljeni na portalu Kodex.me ne odražavaju stav uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja.

Zabranjeni su: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne prijetnje drugim korisnicima, autorima čanka i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za članak.

Takvi komentari će biti izbrisani čim budu primijećeni.